اس ام اس عاشقانه جدید [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

اس ام اس عاشقانه جدید

پنج شنبه 12 تير 1393

 

اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

شایعه کنید که ختم من است …
دلتنگش شده ام
شاید اینجور بیاید



اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

کافیست تو را به نام بخوانم
تا ببینی “لکنت” عاشقانه ترین لهجه هاست
و چگونه لرزش لب های من دنیا را به حاشیه می برد



اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

بهارپوش پر از اطلسی دستت را
میان باغچه ی دست هام می کارم
نفس کشیدمت انگار جای هرچه هواست
دمادم نفسم باش ، دوستت دارم

 

اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

میدانم تمام اهالی این حوالی گهگاه عاشق می شوند !
اما شمار آنهایی که عاشق می مانند از انگشتان دستم بیشتر نیست

 

اس ام اس عاشقانه و عارفانه

سوهان روحم شده …
آن “خاطرات” شیرین
که مثل لیمو شیرین با گذشت زمان ، تلخ شد

   اس ام اس

اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

این روزها که نیستی قلبم فقط خون پمپاژ میکند ، فقط …
روحش در دستان توست ، جسمش در سینه ی من

اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

بودنش واقعیتیست ، عین نفس کشیدن !
خدا را میگویم ، همیشه همراهت

اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

شب تابستان
آنچه می گذرد
یاد توست
که نمی گذرد

اس ام اس عاشقانه 6 تیر 93

حتی اگر خدا هم سیب بیاورد
چیزی به جز گریه آرامش نمی کند
سیب هایم را قایم کنید
خبرهای امروز همه شوم بودند
من حوای پر از بغضم


تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: